Tags

, , , , ,

Har nått ända fram till sista upplåsningen (Monuments) på min tredje Cities-stad nu. Det känns som att det nog kommer att dröja en stund innan jag försöker mig på någon ny.

255710_screenshots_20160320161344_1

Jag har hämtat ner lite mod:ar, särskilt för att detaljplanera trafiken, men det har inte ändrat på det faktum att allt man gör blir väldigt mekaniskt efter ett tag. Det är för lätt. För allt utom trafiken finns det typ bara ett sätt att göra det på, så man bara följer samma mall om och om igen. Trafiken är klurigare, och den jag har lagt ner mest energi på. Med några av de där trafik-moddarna kan det bli ganska kul. Men nu känns det typ som att jag är “färdig”. Har ändå spelat 94 timmar enligt Steam, så det är väl definitivt värt pengarna. Men jag kommer knappast lägga några fler på att köpa expansionen.

